Hos Conmedia har vi specialister i næsten alle markedsføringsdiscipliner samlet under et tag. Det betyder også, at vi kan sikre en stærk synergi i din branding. Den naturlige kombination af professionelt, personligt content og Facebook Ads er afgørende for at skabe mærkbare resultater for din virksomhed!
Facebook Ads. Du er med al sandsynlighed stødt på fænomenet før og har hørt, hvor meget Facebook Ads kan flytte din forretning. Men hvor skal man starte, og hvordan skal man gribe det an? Vi tager dig i hånden hele vejen og skaber resultater for dig.
Facebook Ads kan være svært at finde hoved og hale i. Vi forklarer dig det, så du forstår det og ikke er i tvivl om, hvad du bruger dine penge på. Der findes mange fine fagtermer, men hos Conmedia handler det hele om en tæt dialog og dine resultater.
Facebook Ads er betalt annoncering på tværs af Facebook, Instagram og Messenger. Det er de sponsorerede annoncer, du eksempelvis ser mellem de almindelige Facebook-opslag og i Instagram-stories.
Først lærer vi dig, din virksomhed og din målgruppe at kende. Dernæst udarbejder vi dit content og opsætter den type af annoncer, der passer til din situation, Vi anvender indledningsvis push annoncering og derefter retargeting. Med andre ord: Vi finder først ud af, hvem din kernemålgruppe er og viser efterfølgende kun din annonce til folk, der er dine potentielle kunder. Vi rapporterer løbende, så du altid kan følge, hvordan det går.
Online annoncering kræver annoncekroner, der betales til Facebook. Der er ikke noget entydigt svar på, hvad Facebook Ads koster. Det afhænger bl.a. af målgruppens størrelse og attraktivitet, højsæson/lavsæson, annoncekvalitet og relevans. Hvis Facebook betragter din annonce som relevant, bliver du belønnet med en lavere pris.
Facebook Ads behøver ikke at kræve store annoncebudgetter. Man kan komme i gang for ganske lidt, og alle virksomheder, uanset størrelse, bør overveje at kigge ind i mulighederne.
Du kan følge dine annoncers performance løbende, hvilket gør Facebook Ads til ét af de mest målbare markedsføringsværktøjer, der findes. Du kan bl.a. følge med i antal visninger, rækkevidde, antal konverteringer og hvilken pris, du har givet for det. Du vil altså kunne se dine resultater fra start.